Reálni ľudia o Google Sniper

09.03.2013 17:18

 

Postrehy sú preložené z angličtiny cez google translate. Preto sa ospravedlňujem za nespisovnosť textu
 
"Dnes mám 20 takýchto miest na trhu, ktoré
mi vyrobia cez 4.200 amerických dolárov za jeden mesiac "
 
Ahoj všetci,
 
Moje meno je Swastika. Kúpil som si Georgov Google Sniper systém, keď to vyšlo na trh prvýkrát. Som implementoval, čo bolo napísané, musel 2 stránky deje v tej dobe. Ako George povedal, že sa vyššia hodnosť svoju konkurenciu v dôsledku množstvo času.
 
Čakal som na to, a po 5 dňoch, jeden z webovej stránky bol na prvej stránke Google, 3.miesto pre kľúčové slovo s okolo 20.000 súťaže a 3000 + hľadá mesačne. Bola som slušnú návštevnosť, a po niekoľkých dňoch, som začala vidieť predajnosti ďalej!
 
Rovnaké je to s druhým mieste. Aj zmenšený to a dnes mám 20 takýchto miest na trhu, ktoré zo mňa 4200 dolár + za jeden mesiac.
 
Môžem si len predstaviť, čo to môže urobiť pre mňa, keď zmenšený o viac!
 
Aj špeciálne rád svoje tipy na kľúčové slová LSI. To je najlepší systém, ktorý môžete investovať svoje ťažko zarobené peniaze, a ak sa rozhodnete, budete zarábať peniaze, bez ohľadu na to, čo sa deje.
 
Vezmite na seba moje slovo.
 
Vďaka,
 
Swastika Agrawal, India
 
================================================== ======
 
Atest # 2
 
"17 miest rebríčka v top 5 Google ..."
 
"Tento systém funguje ... ako blázon ... Vzhľadom k tomu, kúpou Google Sniper som dal do 20 + miest s 17 rebríčku v top 5 google pre ich kľúčového slova ... predaj prichádza v deň ... ďakujem george dlhujem ste BIG TIME "
 
Gary Gregory, Paradise CA
 
================================================== ======
 
Atest # 3
 
"Je to už zaradil do top 10 pre jeho hlavné kľúčové slovo s 0 spätných odkazov"
 
O týždeň a pol rokmi som kúpil doménu pre dlho-chvostom frázu, že som našiel pri hľadaní špecializovaných tém pomocou Sniper systém.
 
Aj havent urobil niečo na podporu stránky. To je už zaradil do top 10 pre jeho hlavné kľúčové slovo s 0 spätné odkazy. Netreba dodávať, že budem dávať do partiu viac týchto "sniper-ako" lokalít. George mi dal niekoľko skvelých nápadov, ako môžem lepšie speňažiť prevádzku a ísť od niekoľkých $ / deň $ $ / deň. Čo veľký nákup! Vďaka Georgi!